HAKKIMIZDA

DERNEĞİMİZ HAKKINDA


NEDEN ÇOCUKLUK BİZDE KALSIN?

Biz düşündük ki Tarkovski iyi ki çocukluğundan beslenmiş de Tarkovski olmuş, Biz inandık Hölderlin'e; tam yaşanmamış çocukluk eksik insan demekmiş diye, Bildik ki dünyaya çocukların gözüyle bakmak bizi daha da güzelleştirir, Diyoruz ki en iyi tarihçiler, en iyi iktisatçılar, en iyi mühendisler ve tüm en iyiler çocukluklarını ceplerinde taşıyanlardır. Ve uzun sözün kısası, çocukluk bizde kaldıkça kirlenmeyecek dünya.


Biz, 2010 yılında Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Çocuk Gelişimi Programı Öğretim Görevlisi Sema Güzey Kandemir’in öncülüğünde program öğrencileriyle birlikte ilki Çanakkale’de olmak üzere Çocukluk Bizde Kalsın Çalıştayı’nı düzenledik.
Bu Çalıştayın amacı erken çocukluk eğitimi ile ilgili konularda farklı disiplinlerden öğretim üyelerini, öğretmenleri ve ilgili bölümlerin öğrencilerini bir araya getirerek bilgi paylaşımını sağlamaktı.
Bu Çalıştayımızın altıncısını 2015 yılında yine Çanakkale’de uluslararası katılımlı olarak gerçekleştirdik. Altı yılın sonunda Çocuk Gelişimi öğrencileriyle birlikte 2014 yılının Aralık ayında aynı isimle derneğimizi kurup, Çocuk Edebiyatı Yazarı Sayın Ayla Çınaroğlu’nun bizlere gönüllü olarak yer tahsis etmesiyle de çalışmalarımızı daha da geliştirme olanağına kavuştuk.
Bundan sonra Çocukluk Bizde Kalsın Çalıştayı derneğimiz çatısı altında düzenlenmeye devam edecek olup dernek olarak yapmak istediklerimizi kısaca üç başlık altında toplayabiliriz:
1- Öncelikle ilimizde başta dezavantajlı ailelerin çocuklarına olmak üzere ve tüm çocuklara yönelik, Çocukluk Bizde Kalsın Yaklaşımı doğrultusunda çeşitli eğitimler vermek, etkinlikler düzenlemek,
2- Ebeveynlere yönelik erken çocukluk eğitimi alanında teorik ve pratik eğitimler vermek,
3- Çocuk Gelişimi Programı ve Okul Öncesi Bölümünden mezun olan eğitmenlere ve hâlihazırda bu program ve bölümde okuyan öğrencilere alanlarıyla ilgili uygulamalı eğitimler vermek.

İletişim Adreslerimiz:

Adres: İsmet Paşa Mah. Hasan Mevsuf Sok. No:43 Merkez/Çanakkale
Tel. : 0 (555) 017 2253
E-Posta: cocuklukbizdekal@gmail.com

Instagram: https://www.instagram.com/cocuklukbizdekalsin/
Twitter: https://twitter.com/cocuklukbizde

ÇALIŞTAYLARIMIZ HAKKINDA

2010 Yılından Bu Yana Düzenlediğimiz Çalıştaylarımıza Davetli Konuşmacı Olarak Katılan Değerli Kimi Katılımcılarımızın İsimleri;


Ayla Çınaroğlu
Ayşe Hicret Güdük
Ayşe Oruç
Ayşe Beyazova
Ayşe Bilge Selçuk
Ayten Çalık
Başak Akkan
Belgin Uzun
Berrin Avcı
Burak Kaan Yılmazsoy
Burcu Meltem Arık Akyüz
Burcu Sarı
Çiğdem Kağıtçıbaşı
Dilara Özer
Dilek Acer Çakar
Dilek Kekeç Morkoç
Emrah Kırımsoy
Ersin Varlık Aşlamacı
Erkan Uyanıksoy
Esra Demir
Esra Korkut
F. Çağlayan Dinçer 
Firuze Engin
Gamze Sürcan Düzgün
Gelengül Haktanır
Gülçin Karadeniz
Gonca Mine Çelik
Hatice Kapusuz
İrfan Karakoç
İpek Gürkaynak
Mehmet Barış Albayrak
Mehtap Kayğusuz Akbay
Nesrin Özdemir
Nesteren Gazioğlu
Nevin Eracar
Nilüfer Pembecioğlu
Nuran Akarsu
Özge Özdemir 
Özge Tığlı Taşlı
Özlem Küçükfırat
Özlem Öznur Gökbulut
Pınar Bağçeli Kahraman
Sema Güzey Kandemir
Senem Kurtar
Serkan Acar
Sibel Öz
Sevinç Koçak
Sevtap Açıkgöz
Şubadap Çocuk
Şükran Yalçın Özdilek
Yasemin Mamur Işıkçı
Yücel Çağlar
Yücel Feyzioğlu
Zekeriya Deniz Aktan

YÖNETİM VE DENETİM KURULLARIMIZ

Sema Güzey Kandemir - Yönetim Kurulu/Başkan
Mine Şahinbolat - Yönetim Kurulu/Başkan Yardımcısı
Seda Bağlar - Yönetim Kurulu/Genel Sekreter
Aynur Kütüklü - Yönetim Kurulu/Asıl Üye
Seren Helvacı - Yönetim Kurulu/Asıl Üye
Deniz Güneş Başer - Yönetim Kurulu/Yedek Üye
Gülsüm Tuğçe Sağlık - Yönetim Kurulu/Yedek Üye
Remziye Meltem Bilgin - Yönetim Kurulu/Yedek Üye
Serap Metin - Yönetim Kurulu/Yedek Üye
Umut Gez - Yönetim Kurulu/Yedek Üye

Merve Şahinbolat - Denetim Kurulu/Başkan
Melek Şahinbolat - Denetim Kurulu/Asıl Üye
Ümit Bilgin - Denetim Kurulu/Asıl Üye
Elif Gençer Özer - Denetim Kurulu/Yedek Üye
Saime Şahinbolat - Denetim Kurulu/Yedek Üye
Didem Ekinci - Denetim Kurulu/Yedek Üye

*Çocukluk Bizde Kalsın Derneği'nin 16.12.2023 tarihli Olağan Genel Toplantısı sonucunda yukarıda sayılan isimler Çocukluk Bizde Kalsın Derneği Yönetim Kurulu ve Denetim Kuruluna oy birliği/oy çokluğu ile seçilmiştir.

Yorumlar